sunnuntai 18. syyskuuta 2016

neljäs

Ajatella, että tänkin postauksen tekemisessä kesti näinkin pitkä aika, kun luulin että saisin kirjoteltua tän heti kun on mahdollista. Tai no, toisaalta tää on vasta eka semmonen hetki kun oikeesti kunnolla omaan aikaa ja jaksamista kirjottamiselle. Kulunut viikko (joka tosin päättyy puolentoista tunnin päästä) on ollu tosi kiireinen ja sekava, koska lapsilla alko maanantaina koulu ja oon opetellu uusia aikatauluja ja btw huomenna taas uudelleen uuden opettelua, koska alotan ite kielikoulun keskustassa. Mä eka ajattelin, etten tarvis mitään espanjan kurssia tänne, kun kuitenkin puhun ja ymmärrän espanjaa sen verran, että pärjään ihan hyvin arkipäivisissä keskusteluissa mukana tms, mutta kun aloin itekseni kertaamaan kielioppia, huomasin, että olis kiva saada siihen viereen joku mentori, koska lukion aikana mulla oli kuitenkin liuta maailman ihanimpia ja parhaimpia opettajia auttamassa muistamaan kaikkien epäsäännöllisten verbien muodot ja niin edelleen. 

Muuten on elämä rullannu hyvin, tosin tässä viikonloppuna menin ihan räkäseks, mut kyllä tästäkin selvitään nenäliinoin ja särkylääkkein. Plus sain hostperheeltä jotai mentolilla hajustettuja nenäliinoja ja ne jos mitkä on heaven :D

Tän postauksen tarkotus oli myös kertoo viime viikonlopusta. Olin viime sunnuntaina Portugalissa Praia de Sao Rafaelissa (TIIÄN!!!) extempore-reissulla! Oon niin kiitollinen, että sain tollasen mahdollisuuden, koska en olis ikinä arvannu, että tällä Espanjan taipaleella olisin päässy myös Portugalin puolelle! Sen matkan järjesti paikallinen Erasmus-järjestö ja se makso vaan 12e... Kyllä sillä hinnalla kelpas lähtee koko päiväks rannalle Portugalin rannikolle. Siellä oli tosi kivaa ja ihanan lämmin. Sain paljon uusia kavereita ja lähennyttii mun naapurin Anniinan kanssa tosipaljon ja nyt ollaan sellanen kuuluisa rämäpääsuomalaiskaksikko.

Mutta joo, aurinko ja ihmiset helli sitä päivää ja uskalsin jopa käydä uimassa meressä pitkästä aikaa. Taustatietona on hyvä tietää se, että pelkään vähän merta, koska usein vertaan sitä mun mielenterveyden tilaan (meri myrskyää = huono tila) Mä myös paloin siellä aika taidokkaasti, vaikka yritin lisäillä kokoajan aurinkorasvaa.. Ei tainnu riittää mun 30 suojakerroin rasva melkein 50 lämpöön... Heh. Kyllä meinaa sattu tän viikon mutta nyt on vähän parempi, kun kävin hakemassa apteekista tehokkaan after sunin.. Mutta joo, en tiiä mitä kertoisin lisää siitä, joten annetaan kuvien puhua senkin edestä!

anniinamäaaltoobiitsiipraiaminäkävely1kävely2kävely3

Seuraavat biisit soivat, kun kirjoittelin tätä postausta
Raidataan - Mikaveli
Ohikiitävää - Mikaveli
Siivet mun seläs - Mikaveli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kamera on canonin eos 450D :---) ja kiitos jos kommentoit ♥