maanantai 28. marraskuuta 2016

seitsemäs

Huomenna olis tasan kaks kuukautta mun viimesimmästä kirjottamisesta, joten pakko tehdä asialle jotain. Monta kertaa on käyny mielessä blogin kirjoittaminen ja muu, mutta yksinkertaisesti aikaa ei ole ollut. Tai jos, on ollut aikaa, niin ei oo ollu jaksamista. Tää aika on menny niin nopeesti, etten voi ees kuvitellakaan.

Lokakuu meni varmaan kaikista nopeiten kaikista näistä kuukausista. Lokakuussa oli uuden serkun ristiäiset, Espanjan kansallispäivä ja kaikenlaista muuta juhlallisuutta. Sain myös paketin kotoa Suomesta, joka sisälsi mm. Fazerin suklaata ja ruisleipää. Se oli ihana piristys, koska ne on varmaankin ne tärkeimmät asiat, mitä kaipaan Suomesta.
Lokakuussa sain myös kutsun valtakunnan kakkosjuhliin Suomessa, eli mua pyydettiin Reserviupseerikoulun kurssijuhlaan daamiks. Pelkäsin tosi paljon, etten pääse, kun mulla oli jo lento varattuna 23.12. ja en tienny mihin asti perhe mua tarvi ennen joulua, mutta onneks sain vaihdettua lentoo 16.12. ja perhe oli ihan okei lähdön kanssa, eli joulukuussa odottaa RUK!!!
synttärit
Sitten saapuikin marraskuu, joka toi mukanaan myös mun synttärit. Täytin 19 lauantaina 5.11. ja tossa alemmassa kuvassa näkyy, että käytiin perheen kanssa syömässä ja mut yllätettiin keskellä täyttä ravintolaa. Mulle laulettiin ja hurrattiin ja sain kakkua. Sain jopa lahjoja perheeltä ja tunsin todella olevani osa tätä perhettä. Samana iltana menin myös mun espanjalaisten kavereiden luo juhliin mun synttäreitä ja pääsin nukkuun mun vanhan hostperheen luokse. Sunnuntaina syötiin sitten juhlalounas eli perinteistä paellaa ja syötiin natillaa... Myös vanhat hostvanhemmat oli ilosia ja anto suklaata synttärilahjaks ja kerto että ovat kaivanneet mua paljon. ♥ Oli ihanaa käydä siellä, ja toivon että pääsen käymään siel uudestaan taas, koska siellä kylässä on paljon paljon rauhallisempaa kun täällä keskustassa.

Itelleni annoin synttärilahjaks tatuoinnin, jonka otin vähän etuajassa 2.11., koska halusin, että se on mulla jo kun täytän 19. Eli otin sen mun oikeeseen ranteeseen ja se perustuu raamatunkohtaan 1. Kor. 13. tiiän että tatuoinnit jakaa paljon mielipiteitä varsinkin uskovaisten joukossa, mutta musta tää on ihan hyvä, eikä tee musta enempää syntistä kun kenestäkään muusta. Se on puhtaasti otettu vahvan uskon (risti), masennuksen kanssa tarviseman toivon (ankkuri) ja rakkaitteni kunniaks (sydän).
jerez
Me käytiin myös Anniinan kanssa Jerezissä, joka on Sevillasta vähän etelään. Ei sen kummemmin nähty sitä kaupunkia, koska mentiin sinne vaan Primark mielessä ja sieltä kävin myös ostelemassa vaatteita. En tiiä, miten mahtuu tavarat matkalaukkuun hahhah. Käytiin samalla reissulla myös IKEAssa syömässä  ja siitä syystä missattiin eka paluujuna. Sit venailtiin about puoltoista tuntia ja lähettiin toisella junalla.
ikea
Ja tässä sitä nyt ollaan, vietetään vikoja marraskuun päiviä. Varasin viime viikolla ittelleni lennot kevääks tänne. Sen lisäks oon ollu nyt viikon ajan kipee ja köhin vieläkin vähän. Oon kotona, koska ajatus ei rään takia liiku mihinkään ja kipeenä on myös toinen lapsista. Parin päivän päästä oon ollu tääl kolme kuukautta, tällä hetkellä tj18 ennen Suomen lomaa! Nyt koitan parannella itteeni ja lasta, että pääsisin ite pian kouluun kun oon ollu nii paljon koulusta pois.

Seuraavat biisit soivat, kun kirjoittelin tätä postausta
True Colors - The Weeknd
Secrets - The Weeknd

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kamera on canonin eos 450D :---) ja kiitos jos kommentoit ♥